Սպառողի իրավունքներ
Դուք կարող եք Ձեր բողոք-պահանջները ներկայացնել և դրանց վերաբերյալ տեղեկություններ ստանալ կամ ծանոթանալ բողոք-պահանջների ներքին կանոններին, զանգահարելով (374 11) 270000 հեռախոսահամարին կամ գրելով info@kamurj.am էլեկտրոնային հասցեին, ինչպես նաև փոստով, հետևյալ հասցեներով`
«ԿԱՄՈՒՐՋ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ի գլխամասային գրասենյակ` ք. Երևան 0032, Սեբաստիա 123:
«ԿԱՄՈՒՐՋ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ի, Հաճախորդների բողոք-պահանջների քննության ընթացակարգը ներկայացված է կից փաստաթղթերում`«Հաճախորդի կողմից ներկայացված բողոք-պահանջի քննության գործընթաց», «Բողոք-պահանջի ներկայացման հայտ» և «Վեճերի լուծման բացատրական ամփոփագիր»: Ձեր պահանջով ընկերությունը Ձեզ կտրամադրի բողոք-պահանջի ընդունման և քննության ներքին կանոնները: Նաև տեղեկացնում ենք, որ Ձեր իրավունքները կարող են պաշտպանվել ինչպես դատական կարգով, այնպես էլ ֆինանսական համակարգի հաշտարարի միջոցով (բողոք-պահանջը ներկայացնելուց հետո): Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակ • Ինչ անել, եթե բողոք ունեք PDF • Ոչ գույքային բնույթի բողոք-պահանջի ներկայացման հայտ PDF • Գույքային բնույթի բողոք-պահանջի ներկայացման հայտ PDF • Ընկերության դեմ հաճախորդի կողմից ներկայացված բողոք-պահանջի քննության գործընթաց PDF |